Samo da dodam...

Nista spektakularno,nista ekstra,jednostavno pisanje jer to volim.Nema velikog stila,nema velikih misli,pisem ono sto mi prvo padne na pamet,pisem ono sto me mozda muci ili sto mi se svidja,bez reda i koncepcije.Cista kenjaza kao medikament protiv frustracije.

петак, 15. мај 2009.

Dijagonalna sreca


Kisovito,sumorno jutro,negde oko pola osam,kafa na benzinskoj pumpi,usput do posla.Ko zeli da popije dobru jutarnju kafu sigurno ne treba da je pije u restoranu na benzinskoj pumpi.Ne pomazu ni varijacije sa secerom i mlekom,jednostavno kafa na benzinskoj pumpi je uglavnom djubre i ne znam zasto je to tako ali sta da se radi,takva tura.

Narucio sam kafu,pokupio je i otisao u deo gde je dozvoljeno pusenje.Zadnji deo restorana,par stolova za stajanje i dve slot masine.I pepeljare naravno.Zapalio sam pljugu, srknuo djubre i osmotrio okolinu krmeljivim pogledom.Slot masine su radile punom parom,dve masine,tri igraca.Tri jutarnje protuve,tri kockara,tri pacenika.Dve protuve zapravo i jedna protuva.Dva Rumuna su udarali po jednoj masini,klasika,kozna jakna,trenerka,kineske patike,Marlboro i pivo za dorucak.Nista se originalnije nije ni moglo ocekivati,jeftino i predvidljivo dozlaboga,zbog takvih slavnih potomaka grof Cepes sigurno pravi salto mortale u drvenoj kosulji.

Za drugom masinom stvar je bila neuporedivo zanimljivija.Zavarenog pogleda za ekran sedela je neka dama.Rano sabajle cica przi po slot masini.Na prljavom podu tri kese sa nekim glupostima,pored nje pepeljara i velika solja sa kafom koja je ocigledno davno prestala da se pusi.Cigareta u pepeljari sa cetir centimetra pepela,znak da se pozrtvovano predala igri.Posmatrao sam igru,voce,brojevi,neki iksovi,neke tresnje i limuni,sve se to vrti u krug,cica cepa neke linije,horizontalne,uspravne pa cak i dijagonale.Nista ne kapiram,brojevi i logika su mi uvek bili slaba strana,nekako se sa slovima bolje snalazim.Jedino sto sam ukapirao da joj se novac ubrzano topi,igrala je sa ulogom od 25 centi.Polovi,ulaze,stekuje i sve tako neke fore ali se glavni stek ipak istopio.Gotovo,nula, ali ne predaje se,vadi novcanik i vredno hrani masinu sa sto eura.Umalo se nisam zagrcnuo.Igra se nastavlja znaci i to u velikom stilu.

Uspravna je kao da je progutala neonku pa ne sme da se savije.Izmedju trideset i cedrdeset godina,primecuju se tragovi lepote,nekadasnje.Kosa crna,farbana kao katranom,zguzvan mantil,zguzvana suknja,najlonke crne i jeftine sandale.Ofucano.Ocigledno videla je ona i bolje dane.Opet bilo je nesto fascinantno,drzanje i stav,izolovana u svom svetu u svojoj igri,svojoj zavisnosti,svojoj sreci.Lepe noge,lepi gleznjevi,lepe ruke,dugacki prsti,negovani.Fetis.Poceo je da mi se dize.Poceo sam da zamisljam kako je trpam dok udara po masini,dok polovi,secuje,stekuje, ulaze,kako je cepam odpozadi dok je tako predana.Triling,masina ,ona i ja.Seks na benzinskoj pumpi,ujutro.Pobedila bi me slot masina na kraju,znao sam to,nisam imao sanse.

Ugasio sam cigaretu i jedva progutao kafu,platio,baksis izostavio i izasao napolje.Nju je cekala samo sreca a mene cevi odvodne,cevi dovodne,pokvarene slavine,zapusene wc solje,plocice,kupatila,popucale cevi,zapusene sudopere,radijatori i ko zna kakve jos lepe stvari.Dan je tek pocinjao....

1 коментар:

Основни подаци о мени

Пратиоци