Samo da dodam...

Nista spektakularno,nista ekstra,jednostavno pisanje jer to volim.Nema velikog stila,nema velikih misli,pisem ono sto mi prvo padne na pamet,pisem ono sto me mozda muci ili sto mi se svidja,bez reda i koncepcije.Cista kenjaza kao medikament protiv frustracije.

субота, 7. март 2009.

subotom bez znakova


licnom samovoljom sam odlucio da sve moje subotnje tekstove koje napisem ili objavim lisim znakova interpunkcije i velikih slova i bice to samo tekstovi sacinjeni od malih slova reci i razmaka izmedju reci st0 znaci dao sam interpunkciji slobodno svidjalo se to nekom ili ne meni se svidja jer znakovi interpunkcije samo stvaraju ogranicenja mnogo vise nego sto doprinose jasnoci teksta a primera ima dosta i navescu ih nekoliko i nekako mi se cini da reci bez znakova lakse iz mene izlaze i nema prekinutih misli i slaganja recenica i sve izgleda kao da sam sasuo u mozak jak purgativ i da imam mentalni proliv i sad se sigurno vi pitate i kazete sebi vidi ovu budalu pa taj stvarno ne zna sta ce od sebe nije normalan bolje da radi nesto pametno nek ide da kopa kanale nek nadje neku drugu zanimaciju nego sto nas smara a ja bas hocu da smaram i sebe i vas i uzivam u tome jer je subota najbolji dan u nedelji kad se nista ne radi i kad sve prodavnice rade i kad se cigarete mogu kupiti na svakom uglu i tako mi se hoce i cak sam razmisljao da iz svih dosadasnjih tekstova izbacim znakove ali nisam jer me mrzi dozlaboga i morao bih onda da menjam i konstrukciju recenica i tako u nedogled pa je bolje ovako samo subotom da maltretiram bez znakova jer ti nam znakovi i ne trebaju u zivotu jer kad razmisljate ili pricate sami sa sobom ili sa drugima ne koristite znakove interpunkcije ali zato gestikulirate i ima jedna pojava u tom svetu gestikulacije koja me nevidjeno nervira i zaista odlepim kad to vidim a to je kad neko nesto prica i kad se dohvati necega sto je pod znacima navoda mahinalno ali da svi vide zatitra ili zagrebe prsticima po vazduhu sa obe ruke u visini ramena kaziprstom i onim srednjim explorerom i posalje znacajan ispitivacki pogled u cilju ispitivanja sagovornika i provere da li je primecen gest koji je u tom momentu bitniji i od same srzi konverzacije i sve to posoljeno imbecilnim kezom koji podseca na facijalni grc i tad svi treba da su fascinirani tim fensi pederskim gestom i sve me to tako uvek pomeri da dobijem poriv a ne smatram sebe nasilnom osobom da doticnom ili doticnoj izlomim prste spravom za krckanje oraha toliko me taj potez raskomada i dobro nemam ja nista protiv gestikulacije jer gestikulacija je sastavni vid konverzacije i to ne poricem ali taj degenerizam me rastura i kontam na sta bi sve licilo da sve moguce znakove interpunkcije u razgovoru oznacavamo na takav nacin i tacke i zareze i zagrade i upitnike usklicnike viticaste zagrade dvotacke pa na sta bi to licilo primakli bi se opasno stupnju primata jer ionako se nasa konverzacija sastoji uglavnom od psovki i nebuloza pa kad bi jos i to radili gde bi nam bio kraj ali znam gde ce sada da bude kraj ovom tekstu jer mi je kompjuter odlepio i napravio neki cirkus pa sam morao pola teksta koji nije memorisao da ponovo napisem i proklete li sprave korisna je ali ume da me najedi ponekad i voleo bih kada bi vam svima koji citate ovaj tekst malo zatitralo pred ocima i voleo bih da vas malo i glava zaboli tek toliko da vam bude zabavno subotom popodne a ako do toga dodje bice mi nadasve drago i znacu da sam uspeo

1 коментар:

  1. trebalo bi onda postove postavljene subotom i citati subotom a ne kao ja usred srede ;)
    nice ;)
    s

    ОдговориИзбриши

Основни подаци о мени

Пратиоци